drowning season


jag såg nyss färdigt hypercube och den är om möjligt ännu 
mer förvirrande än den första
alltså, verkligen, jag förstår inte speciellt mycket av den 
men jag måste se trean snart i alla fall, som i och för sig verkar handla om exakt samma sak 
som ettan, liksom bara för att se om saker förklaras i slutet
och sedan har jag fightclub, pride and prejudice, sawIII, the da vinci code 
och halva sista säsongen av l-word kvar. på!
haha. men ja, fler filmtips blir jag glad över, speciellt eftersom det här
förhoppningsvis är den sista kvällen jag måste plugga på på ett bra tag 

hm. idag har jag sovit hos oskar och vi såg på high chaparall (åh!!) och åt frukost
sedan tog jag bussen hem, vilket tog typ en timma eftersom jag behövde vänta en halvtimma 
på botulfs
men jag klagade verkligen inte, utan jag kunde läsa drygaste franz kafka-boken under tiden
för övrigt har jag varken läst ut den eller skrivit recensionen
det är inte speciellt bra eller bra tidsplanering (istället för att plugga har jag städat mitt rum och 
sett på film) men jag ska snabbläsa det sista och analysera den och koppla den till existentialismen
eller vad som helst 
jag är hemskt trött på den nu, framför allt eftersom jag inte hinner läsa några andra böcker
men ja, imorgon och sedan ingenting mer på några månader
ååh. 
nu ska jag skriva recension och sedan sova, puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0