failure

ven idag och det var betydligt mysigare än jag trodde
dock så blåste det väldigt mycket och var jättekallt fram tills att vi skulle
åka tillbaka
eftersom pappa fyller år så blev det stressigt och jag hann inte till saras student 
men vi gjorde ostbricka och mat och sådär
han blev nöjd om inte annat

och på tal om ingenting nu så tycker jag inte om fotboll
det är så fruktansvärt meningslöst och nationalistiskt 
jag förstår inte hur det kan vara en så stor sport och framför allt inte hur 
det kommer sig att så många människor måste
sitta framför tv:n och skrika varje gång någonting händer
(tillägg: jag menar såklart inte att jag inte tycker om folk som tycker om fotboll
det är bara en väldigt överskattad sport) 

nu ska jag dricka mineralvatten som smakar som cider och snart sova
(och btw; jag målar lätt om mitt rum bara för att oskar klär så bra i turkosa tapeter)
puss!

Kommentarer
Postat av: Parre

jag tycker om fotboll. :(

2008-06-11 @ 09:54:32
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag håller med dej! Dessutom är det så mycket svärmeri av media runt om det...

2008-06-12 @ 19:05:59
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0