if you show me heaven


ååh, jag ser på dexter igen nu och jag vill och vill inte
jag vill ju absolut inte att det ska ta slut men jag fortsätter ändå titta
äsch 
jag får se på något annat sedan 
tips? 

det duggregnar ute nu men jag ska cykla eller något för jag är alldeles för
uttråkad och rastlös för mitt eget bästa och jag har redan varit ute 
med bianco jättelänge
jag vill verkligen cykla och träna men mitt kort har gått ut och jag måste
förnya det först 
laxlax
i alla fall har jag ätit världens godaste lunch; kokt broccoli med minikeso 
och knäckebröd med fetaost på 
jättegott!
i våras förra året var det typ det enda jag åt - det innehåller fibrer och järn 
och proteiner och lite kolhydrater
väldigt lite kolhydrater i och för sig men jag överlever
hm
cykla nuuu. hoppas att jag inte blåser bort

Kommentarer
Postat av: Anna

jag saknar att träffa dig, det var en av de saker som faktiskt var bra med att gå till skolan. undrar om du hade lust att ses någon dag? (jag är rädd för att tappa kontakten med folk som betyder något och att bli alldeles ensam och isolerad hela sommaren) Jag skulle verkligen tycka om att ses :)

2008-06-23 @ 23:29:19
URL: http://teleute000.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0