i'll reach you there


(först ber jag om ursäkt för att ni bara får se bilder på mig. jag kan inte tömma kameran
eftersom eos-programmet inte är installerat (än) och därför har jag helt enkelt
bara photoboot att tillgå. stå ut!)
det är faktiskt inte helt okej att lägga sig tjugo i fyra fast det är sommarlov
speciellt inte eftersom oskar kommer ringa och väcka mig imorgon och sådär
hm
jag såg i alla fall the mist och den var bra men obehaglig
och lagom surrealistisk
det känns som att väldigt många av stephen kings filmatiserade böcker kretsar kring
gud/djävulen eller någon som är starkt troende på något sätt
det finns liksom med någon som är så överallt

mh, btw, vitt hår? hade det sett jättekonstigt ut? får se.
och nu tänker jag sova på riktigt, puss

Kommentarer
Postat av: moa

vitt hår hade nog varit ganska coolt, i alla fall på dig eftersom du har ganska ljus hy. På mig hade mitt ansikte bara set ut som en tomat:) Men det sliter väl otroligt mycket på håret?

2008-06-24 @ 12:57:50
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0