masquerade

jag har nördat mig och hittat en miljon saker jag vill ha!
och jag saknar ugglan som är världens finaste. 

detta är några av dem men såklart kommer allt från usa och kostar hur mycket som helst 
i frakt 
i övrigt är det ganska okej priser, skorna kostar till exempel 177 kronor 
trala, hej habegäret
men jag lämnar tillbaka den svarta klänningen 
den har konstiga veck på framsidan som gör att den precis under midjan blir 
jättemycket "puffig" och sedan tight igen 
annars är den fin, men jag kommer inte använda den om jag inte trivs med den 

men ja, spara till iphone och sedan kan jag köpa onödiga saker
och imorgon är det ung på scen. jag hoppas att det kommer dit mycket folk för jag träffade
snälla laxar för alldeles för länge sedan 
puss och hoppas vi ses imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0