mayhem





åh, fight club var jättemysig
den var lite halvt ihopkopplad med the machinist också som jag såg igår, 
sömnlöshet till exempel 
och jag brukar inte tycka om brad pitt men han är riktigt bra här
för att inte tala om helena bonham carter som spelar marla
hon är alltid så sjukt snygg i alla filmer hon är med i, även om det här inte
är den bästa bilden för att illustrera faktumet


hm
imorgon ska jag i alla fall se cube zero kanske
och se om pappa har pulp fiction eller något annat
åh, jag måste komma på något att göra snart på dagarna
jag kan i alla fall måla mitt rum snart och det lär väl ta lite tid
men nu ska jag sova och ta bort spindeln som kryper på mitt glas (äckligt!)
godnatt och sådär. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Pulp fiction!

2008-06-18 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0