mind in a box


jag är så galet trött att jag skulle kunna somna sittandes
och jag har en miljon saker kvar att plugga så det känns lite stressigt 
åh, laxskola
inga lärare borde vilja lägga alla prov de två sista veckorna 
i och för sig, svenskan och geografin och samhällskunskapen gör det 
varken till eller från hur det går så länge jag inte får ig eftersom jag har starka
mvg;n i ämnena
historia är svagt mvg så jag borde få mvg eller vg+ för att behålla det 
spanskan måstemåstemåste gå bra!
läraren sa idag att jag har presterat bättre på provbanksproven än jag 
normalt gör på allting annat så "det skulle vara intressant att se vad som händer
om jag gör alla"
ååhh jag vill ha vg
jag vill jättemycket ha vg i spanska. då känns det inte lika mycket fail som att 
gå från ett starkt mvg till knappt godkänt

men ja, vi får se
nu ska jag plugga meeeera
puss


alltså jag är så stressad att jag svimmar snart
jag orkar verkligen ingenting och jag hinner ingenting och har sovit
mindre än sex timmar varje natt i två veckor
dessutom har jag tränat idag, så jag är trött på grund av det och jag har
fått lågt blodsocker en miljon gånger
åååh
nu tänker jag verkligen sova för mitt huvud gör jätteont
sämsta skolan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0