no need to be enemies

jag såg american history x innan idag och blir allt mer fäst vid edward norton 
han spelar alltid så förvirrande karaktärer och jag måste se mer av honom
typ imorgon när jag ska scanna glasnegativ igen 
det är sjukt frustrerande för det är så himla många 
och jag måste scanna alla typ tre gånger (och det tar 10 minuter/gång) för färgerna 
och allting blir fel 
lax
varför kan de inte bara ha vanliga negativ? mamma sa att det är silver på dem dessutom 
och så fort man rör glasplattorna utan handskar skavs färgen av 
pappa sa aldrig att det skulle vara så jobbigt
men mh, jag får göra klart det bara 

åh jag vill så hemskt gärna på festival i sommar
och jag ville till arvika men det lär knappast bli av nu
till skillnad från alla andra blev jag uppenbarligen inte avskräckt av campingen och 
allt äckligt folk 
eller jo, lite, men jag tyckte att det var mysigt ändå 
och bästa banden dessutom 
i år är det dåliga band men jag vill på festival ändå!

böle om mindre än en månad i alla fall 
och innan dess kan jag måla om mitt rum och kanske åka till norge
eller i alla fall få två nätter själv hemma med oskar och bianco 
mysigt
nu ska jag strax sova, till skillnad från typ alla andra kvällar när jag har lagt mig vid fyra
eller ja, kanske sova
och jag kanske ska se dexter först men jag vill inte för jag har bara två avsnitt kvar
iih
bästa dexter
men godnatt nu i alla fall och puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0