pigeon

finaste dagen och 
bra skola och bra betyg
sojakorven var i och för sig jätteäcklig och när jag hade gjort mat hemma ringde det 
och medan jag pratade i telefon hoppade bianco upp bredvid mig och åt den 
hahah, fail. 
imorgon är det frukost i parres koloni med fina människor och jag har inte hunnit baka
i och för sig har jag varit hemma i typ tio minuter men jag måste sova och 
får inte heller vara på nedanvåningen eftersom hillevi ska sova här
uh
upp jättetidigt
haha jag har inte ens bestämt vilka avslutningskläder jag ska ha
bra planering for the win eller något åt det håller
men ja, nu ska jag äta knäckebröd och se på cube zero om jag orkar
puss och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0