rosebud

nu har jag ätit jättegod kidneybönssallad som jag hittade i kylskåpet, och 
detta blev dagens första riktiga måltid 
detta känns inte överdrivet bra eftersom klockan är tio minuter över ett och jag tänker
sova snart, men i alla fall
för övrigt har jag extremt ont i huvudet 
inte hela huvudet dock utan bara högra sidan, och jag vet inte riktigt
om det är bra eller dåligt
för att bli av med detta är min plan att se klart på simpsonsavsnittet (trots
att jag egentligen extremt gärna vill se på dexter men internet är för långsamt
och det tar drygt tre dagar att ladda hem ett avsnitt så jag kan inte) 
för att därefter gå och lägga mig

pappa åker till usa (florida?) imorgon och eftersom mamma måste gå upp 
jättetidigt och köra honom till flygbussen så lovade
hon att baka åt oss när hon kommer hem! heja. 
jag önskade kanelbullar men eftersom det tar så långt tid ignorerar hon 
säkert det och gör istället någon sorts grahamsbröd med solrosfrön eller något
men det blir säkert bra ändå, hah

och nu har vi soffor i kolonin som är jättemysiga och mjuka och efter att vi 
har fått igång spisen igen kan man fika där eller något (hint) 
egentligen hade jag lätt kunnat bo där emellanåt ifall vi hade haft elektricitet 
men där är fint som det är också såklart

nu ska jag sova väldigt mycket
eller äta jordgubbar. hm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0