short

jag hatar datorn nu och ingenting fungerar som jag vill
som protest tänker jag gå och lägga mig fast klockan är halv ett 
och jag är ledig imorgon 
laxlaxlax
jag har inga filmer jag kan se och datorn kan inte göra någonting och jag hittar
inte ens min bok och jag kan inte ringa oskar

det var en mysig kväll i alla fall, fast det tog slut så snabbt
(laxjobb, oskar!)
jag kände mig ganska dissad när alla skulle träffas i eftermiddags
och inte ringde mig
alla visste om det utom jag och jag fick reda på det bara eftersom 
jag cyklade förbi
därför kom jag såklart inte dit senare eftersom jag hade känt mig ivägen
men det blev bra ändå hos oskar med fint folk som hade någon konstig 
förkärlek för bollsporter
jag och nena satt mest och tittade på och det var också trevligt

nu tänker jag läsa någonting i alla fall och sova som sagt



Kommentarer
Postat av: Emma

det var inte alls så ylva. Men du kan ju utgå från det om du vill det.



anna sms:ade mig och frågade om vi skulle göra något, då hade jag pratat med måns eftersom han hade lagt ut en bild på bilddagboken med att han ville göra något. dagen innan hade jag träffat parre och maja eftersom parre hade frågat om de ville göra ngt och sen kom de på även på kvällen och då sa jag det till dem. Amanda träffade jag på dagen eftersom vi konfimationsledare tsm och då frågade jag henne. Jag har en miljon saker i huvudet med konfirmation osv och det gör att man inte kommer ihåg allt. Därför ringde jag inte för jag hade inte tid och de andra kom föll sig naturligt eftersom jag träffade dem och kunde fråga dem då. Egentligen var det meningen att bara jag och måns skulle göra pannkakor men sen frågade jag de andra när jag träffade dem. Vi vill att du ska vara medl, tro verkligen inte ngt annat! Men hur ofta slänger du iväg ett sms till mig och frågor om vi ska göra något. jag har ring och sms:at dig flera gånger då du inte kan och när någon nästan aldrig kan blir det tyvärr så att man glömmer ibland att ringa när man har för mycket att göra. Du kan inte anklaga oss som allt är vårt fel.



Puss

2008-06-21 @ 18:50:04
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0