sixteen seconds is all that you have

nu är jag tröttlax och ska sova jättesnart
jag såg precis färdigt juno som var en sådär sjukt söt film
dock störde jag mig en himla massa på ellen page
fast hon kan spela barnslig väldigt bra med tanke på att hon är typ 21? 
hon är jättebra i hard candy också 

imorgon ska jag scanna glasnegativ (jag hatar dem redan) och sedan 
leka med emma på kvällen 
mysigt och det var alldeles för länge sedan vi sågs
dessvärre måste jag passa saga hela resten av dagen 
så länge klara var hemma kunde jag i alla fall bli arg på henne för att jag var
tvungen att vara hemma med saga varje dag eftersom hon bara stack iväg
men nu är hon i norge så nu har jag ingen att skylla på 
jag förstår verkligen inte varför hon inte är på fritids eftersom hon till och med är anmäld till det
jag var alltid tvungen att vara på fritids när jag var liten; alla dagar och oftast
efter att de egentligen hade stängt och på somrarna när vi inte var i böle
i och för sig så hatade jag det 
  saga är däremot alltid hemma 
hon är nog ganska bortskämd egentligen 

jag var ute i lite mer än en timma med bianco innan och eftersom jag gick snabbt gick 
vi nog ganska långt
jag är så sjukt rastlös på dagarna, jag måste vara hemma och jag kan inte 
ens cykla till gerdahallen och träna eftersom kortet såklart har gått ut lagom till lovet
mhf. 
bianco är liksom min räddning vilket leder till långpromenader minst två gånger om dagen 
i alla fall så gick vi bland annat förbi ravinen, och där är så sjukt fint på kvällarna
helt underbart och tyst och jättevackert, precis när solen nästan har gått ned
bianco blev helt utmattad av promenaden, självklart, och däckade på köksmattan när vi kom hem
han vimsar runt så himla mycket, speciellt när han får gå lös hela tiden som idag 
och detta resulterar i en helt utslagen hund
det är ganska trevligt i och för sig för han orkar inte gå runt och vakta hela tiden 
jag tror att han vaktar mer när det är fler människor hemma för när
det bara är jag och honom så skäller han väldigt sällan 

och jag är inte ensam hemma längre nu heller utan mamma och saga kom hem vid typ halv tolv
det var i alla fall en väldigt mysig helg med oskar och tomt hus och vi sov alldeles 
för länge båda dagarna
men mysigt gånger tusen, minst
fast han åkte hem väldigt tidigt idag efter införskaffande av alldeles för dyra jeans
för att spela in "best of Kulan 2008" eller vad det skulle heta (dagissånger)

men ja, nu skulle jag alltså behöva sova
fast jag är pigg och känner inte alls för det egentligen 
haha jag vill se mer film men orkar inte
lax
godnatt i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0