so close no matter how far

just nu är jag hemskt sugen på laxpasta, eller vad som helst med citron i 
fast vi har varken lax eller citroner så det blir lite misslyckat
men ja, jag måste laga kvällsmat nu och sedan ska jag se på cube zero om jag orkar
och imorgon ska vi till ven med klassen, och jag är nervös
haha, ganska löjligt men jag blir alltid rädd inför sådana utflykter
hm, dessutom fyller pappa år och vi ska göra satsigaste ostbrickan på 
kvällen eftersom han inte önskar sig någonting mer än "köp några vattenböcker!"
jag har köpt te i alla fall och mamma har köpt någon ljudbok och träningsshorts 
så det blir nog bra ändå - hoppas jag 

jag är verkligen så sjukt trött! ikväll ska jag sova väldigt tidigt
eller - jag har någon naiv plan att jag ska göra det 
hahh
men nu ska jag laga mat och sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0