solitary



någon gång inom snar framtid ska jag börja lägga mig tidigare när jag ska 
till skolan dagen efter
och plugga mer
dock är alla historieanteckningarna renskrivna nu, så jag ska läsa allt i morgon 
och skriva rent geografin också 
åh, nervöst
skolan är sämst nu de sista veckorna
och i spanska ska jag dessutom göra muntligt prov, redovisning, uppsats på spanska och 
hörförståelseprov
och det är bara fyra spanskalektioner kvar så det känns lite misslyckat
nu ska jag sova i alla fall 
och jag känner mig sådär löjligt nöjd eftersom jag på en vecka lyckats gå ner två kilo 
utan att göra någonting
eller jo, jag har glömt att äta eftersom jag har varit stressad och dessutom har jag 
inte hunnit träna så ofta 
och idag var det så illa att jag har i stort sett inte lämnat huset 
jag har sytt och läst och pluggat
lite illa

igår var vi i paris (läs: malmö) förresten
det var mysigt och alldeles för varmt och vi gick bara i dyra affärer
jag hittade finaste klänningen som var blank och lång och rosa men när 
jag tittade på den hemma såg jag att det var en reva i tyget där framme, såklart
så nu måste jag lämna tillbaka den igen 
det är ganska dåligt för jag har inte tid att åka till malmö denna veckan egentligen 


det blir beslutsångest dessutom; ska jag byta till en likadan eller 
till en svart som faktiskt var snyggare, eller lämna tillbaka den helt? 
fast den är jättefin, tycker jag, och man känner sig alldeles prinsessig, ih

sedan var jag och oskar hos lin och fredrik och kom hem vid fyratiden 
det var också väldigt mysigt men obehagligt att gå hem när solen håller på att gå upp igen
haha
och jag har tre filmer att se dessutom, och det är alltid trevligt 

men åh, jättemycket sova nu 
puss

Kommentarer
Postat av: Cloetta

Den var jättefin, säkert fin i svart också men jag tycker rosa :)

2008-06-02 @ 20:37:38
Postat av: Parre

finaste klänningen! jag älskar den :D

2008-06-02 @ 21:15:56
URL: http://piwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0