the power that's inside


sockerdricka är världens bästa 
jag skrev här först men det är dumt och sockerdricka är bara fint
det är verkligen ingen som läser där eller ens bryr sig 
så allt bara lagras

så nu är jag gladare och det var jättemysigt med frukosten imorse, verkligen 
och det var tur att jag inte hade den röda klänningen för då hade jag och malin 
varit likadana
haha jag hatar verkligen att alla har klänningen eftersom den är så himla fin 
man vågar inte använda den eftersom någon annan också kommer ha den 
hm är dumma, och egentligen borde man bara köpa typ strumpbyxor där eller något

och jag tröstshoppade idag (eller något åt det hållet) och en av de två sakerna jag 
fick med mig var finaste rutiga klänningen som jag inte tänker lämna tillbaka
däremot tänker jag rensa lite i min garderob och bli av med alla 
klänningar jag har som jag inte använder 
eller ja; typ släppa in klara och låta henne ta vad hon vill, haha

men jag känner mig så elak när jag handlar nya saker, sammanlagt kostade 
det 250 kronor idag och för det hade jag fått minst fem klänningar på erikshjälpen, 
och de nya kläderna är miljöförstörande och inte speciellt etiskt korrekta
men samtidigt känner jag att jag inte vill köpa en begagnad bh till exempel 
annars är second hand det bästa som finns även om jag den senaste tiden 
haft väldigt mycket otur och aldrig hittat någonting någonstans
men man känner sig så duktig när man hittar riktiga fynd där eller kan sy om 
någonting och sedan använda det alltid
typ min pokémontröja från myrorna som är den finaste jag har

hm, jag skulle laga te nu 
och jag gjorde satsigaste lunchen innan, råriswook med tofuschnitzel 
det var gott men råris är sämst i världen på att bli mjukt
och jag har sett dexter och lite cube zero idag 
fast min dvd tyckte inte om cube och vägrade ha undertexter och om jag hade ljud så 
störde jag reste av familjen, vilket ledde till att jag såg en kvart av filmen 
utan att förstå någonting. 
heja. 
puss. 


åh, jag sov mindre än fem timmar inatt och jag är så sjukt trött
dessutom har jag så ont i halsen nu så jag vet inte vad
det kommer och går liksom, ibland gör det jätteont men det går över 
och ibland kliar det istället
dum hals

jag ser på dexter nu igen i alla fall och det är himla mysigt
det är kul att avsnitten hör ihop istället för att varje avsnitt är en kort historia
och jag funderar på ifall jag orkar åka till oskar eller inte
jag sms:ade precis emma för jag orkar helt enkelt inte göra någonting
nu och hemma hos honom är det en miljon släktingar
eller, i alla fall sju och det är väldigt många
men jag saknar honom och vi har inte sovit tillsammans på mer än en vecka om 
jag inte minns fel och det är tråkigt

men ja, åka nu eller något 
åh, jag hatar min hals just nu 
men nu ska jag äta marsipanen på tårtan mamma köpte, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0