14


nu åker vi om några timmar
förhoppningsvis ser det ut såhär




vi ska hälsa på tant birgitta och hillevi och träffa alla kusiner
och mormor och morfar
jag tror att det blir mysigt
eller jag hoppas jättemycket
det ska regna några dagar men jag förutsätter att vi överlever några smärre missöden 
och det blir nog jättefint
här ska vi bo, eller i alla fall något liknande

sedan ska vi bada i havet och 
simma med snälla rockor och jag ska ha den fulsnygga 
guldbaddräkten 
mest ful är den nog ändå 
vi ska gå i berg också och ta en miljon bilder och prata krasslig spanska
i alla fall jag 
åh.

nu ska jag snart äta kvällsmat men just nu är jag mest irreterad och är inte
direkt hungrig
och eftersom oskar hellre ville äta hemma än med mig så har jag ingen direkt
anledning att äta heller 
men ja
åh jag är nervös. 

puss på alla och jag kommer sakna er
:*


Kommentarer
Postat av: Mikka

Du får ha det superbra på Mallorca och hoppas på att du kommer hem brun och fin ;)

2008-05-16 @ 22:45:52
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/
Postat av: Parre

Ha det bäst! :) fotafotafota jättemycket!

2008-05-16 @ 23:05:04
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Emma

ha det superduper bra :D fota mycket!! Puss på bästa ylva :*

2008-05-19 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0