central



hela min kropp är dum så jag har ätit frukost och sjukanmält mig 
nu ska jag gå ut med bianco men jag ska nog till skolan sedan ändå om det blir bättre
dessutom måste jag träna och jag kan inte vara borta från engelskan två dagar i rad
uuh
jobbigt
jag har i alla fall fina kläder på mig (eheh) och har målat naglarna för första gången 
på jättelänge
heja
men ja, ut med hunden så att han blir glad. 



nu är klockan tjugo över tio och jag är i skolan ändå
mysväder med bianco och jag känner mig alltid så elak som lämnar honom hemma
i alla fall var det helt meningslöst att komma till skolan nu eftersom
vi inte gör någonting mer än "eh, lek i datorsalen så har jag betygssnack" och så vidare
mitt huvud gör jätteont och jag vill hem
jag fick i alla fall 41,5 av 42 på excelprovet så jag är ganska nöjd
lite irreterande att jag glömde namnge en x-axel dock men
jag överlever helt klart
så, eh
svenska sedan?
jag är uttråkad och har läst alla tidningar och bloggar och är sämst på att spela spel på windows-datorer
lax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0