i fall over


snart ska jag duscha och sedan sova
eller ja, det är min plan men rimligtvis blir det inte så 

ganska okej dag
vi hade nationellt matteprov imorse, del två och det gick helt okej 
sista uppgiften gjorde jag dock världens mest amatörmässiga uträkning på som 
började med "vi utgår från att skolan har 300 elever" och sedan dog det
haha
men ja, jag lär i alla fall inte få underkänt

sedan tränade jag på gerda och köpte godis för tre kronor på malmborgs
och åt vegetarisk ravioli med oskar och jag älskar vegetarisk ravioli! 

jag var hemifrån i typ en timma innan och under den tiden kunde jag cykla till hemgården 
och tillbaka och se oskars hårdrocksensemble spela sötaste låten om en ice-cream man 

ronny ringde innan och sa att jag måste börja ta penicillingrejen som inte är penicillin egentligen 
absolut omedelbart men jag kan inte kombinera det med p-piller
jättelaxlaxlax att det blir så här precis innan mallorca och jag kan inte ens svälja tabletter och 
de han skrev ut är jättestora!
dubbellax

men ja, imorgon ska jag träffa den där psykologistudenten och sedan kanske åka till 
malmö eftersom jag behöver handla en födelsedagspresent till mamma och en 
massa andra saker
men oskars planering ändrades på något sätt och därför måste jag åka själv eftersom jag inte 
räknar med att kunna tvinga med mig någon 
det kan ändå vara lite skönt att gå själv när man ska leta aktivt efter någonting

om jag inte åker till malmö ska jag träna och sedan hem och tvätta och packa lite 
jag har inga böcker att ha med mig heller, så alla tips välkomnas! 

nu har jag ont i magen och jag har ätit två smörgåsar till kvällsmat
de var äckliga till och med men jag orkar inte göra något mer avancerat
dessutom åt jag lunch så man måste ta bort någon annanstans

åh vad jag är uttråkad. verkligen 
jag vill sy någonting men vi har ingen resår och inget muddtyg och alla andra kjolar är jobbiga
och varje gång jag har gjort linnen eller klänningar har de blivit så misslyckade att jag 
använt dem typ en gång och sedan aldrig mer
och sedan tog mina idéer slut
det ska i alla fall bli skönt att börja sent imorgon för då kan man sova lite längre
dock är klara hemma eftersom hon har någon sorts operation dagsverke och 
ska städa vårt vardagsrum mot betalning vilket oskar klarade av utan problem på typ två timmar
så det känns lite fail 
det jag ville komma fram till i alla fall var att jag inte får vara ensam på morgonen
laxlaxlax
lax är ett bra ord. fast nu är det mesta lax. 
äsch, hejdå . 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lax är världens bästa ord.

puss <3

2008-05-14 @ 00:02:38
Postat av: Anonym

"Häxkonster" av Terry Pratchett är en lite lagom finurlig, galen och allmänt flummig bok =)

2008-05-14 @ 17:20:06
Postat av: Parre

jag tar med mig garp och hans värld till dig på fredag. (:

2008-05-14 @ 21:14:22
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: moa

om du vill ha tipps på böcker så är "Sunnanäng" fantastisk. Den är Astrid Lindgrens glömda novellsamling som hon skrev när hennes son hade dött

2008-05-15 @ 16:09:07
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0