one more night



mitt huvud gör jätteont men det ligger en oskar i min säng så jag överlever

igår var jättemysigt med alldeles för många kakor och ännu mer godis och prat 
om titos kärleksliv och annat som jag knappt förstod hälften av 
bra dag och kväll i alla fall

idag ska jag nog med till lomma och frysa ihjäl i alldeles för tunn klänning
bara för att oskar ska bli klar med sitt bildarbete och gå runt i en skog
haha
jag är alldeles för lättövertalad

och vi gjorde scones till frukost och satt i trädgården med filtar och en snigel 
som kom på besök och åt hallonsylt och såg på vänner

nu fryser jag igen trots att det är sol ute
jag hoppas att nästa vecka blir i alla fall lite solig för det har varit bäst väder 
så jag ska i alla fall gå upp till oskar igen som är ensam i mitt rum 
hahaha
och sedan till lomma antar jag. 

Kommentarer
Postat av: tito

åh, men ingen hänger med i svängarna så det är ok.

PUSSEN.

2008-05-03 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0