anchor this lost soul


åh, klara fyller år idag!
saga fyllde tio i lördags så vi hade släktkalas igår
mysigt men lite jobbigt som vanligt - jag har svårt för mycket folk även om jag känner dem 

i alla fall så jobbar ju mamma och pappa idag så jag gick upp halv åtta
åh, så jag är tröttlax nu eftersom jag var vaken till halv tre eller något
men nu ska jag och hunden ut och gå långpromenad 
jag hade tänkt gå till gerda men tydligen har de någon seniorstyrketräning till 
ett eller så 
så jag får vänta

och, och, igår satte jag ihop mitt nattduksbord helt själv! haha det tog jättelång tid och 
sedan hade jag såklart satt i en skruv snett så att spånplattan längst ner delade sig 
men mamma hjälpte till med silvertejp så nu är det helt och fint 
så ja, jag får väl pilla med mitt rum idag eller så och kanske träna senare

sen är det antingen filmkväll (/dag) eller klassträff från 9:an 
jag är lite skeptisk till klassträffen men jag ska nog dit i alla fall 
jag har ju missat de andra, och någon måste man faktiskt gå på
så det blir kanske okej 

mh, ut och gå nu innan bianco äter upp hela nedanvåningen 
och oskar sa igår att de har skickat datorn och ipoden nu! 
jag längtar lite, haha, min mp3 fungerar ju knappast och har inte gjort det på några år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0