haste


jag har pluggat historia och det känns som att jag kan sammanfattningen i alla fall
dessvärre har jag ingen direkt koll på vad som händer medan de heliga krigen pågår
eller när de utkämpas men jag kan orsaker och konsekvenser till allting, haha
åh jag hoppas verkligen att det går bra
spanskaprov på torsdag också och det är jag halvförberedd för 
imorgon är det dessutom läkarbesök (eller diabetessköterska) och jag vet inte riktigt
vad jag ska göra där
jag har liksom fått mina recept och jag har fått en läkartid hos någon ny läkare som heter linda 
eftersom niki forskar i danmark om jag inte minns fel 
så jag ska i alla fall träffa anette tjugo minuter efter provet och det är lite panik 
jag vet inte riktigt om jag hinner och framför allt har jag säkert glömt bort hur man cyklar för att komma rätt
det var jättelängesedan jag var på lasarettet, typ i våras eller så 
jaja, jag får väl stressa lite 
nu ska jag läsa om iran tror jag och snart sova

godnatt. 


detta är btw mysigaste klänningen ever
jag vill använda den alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0