keeper


oskar ligger och sover i min säng nu
jag var tvungen att äta och så innan jag kunde gå och lägga mig men jag ska upp nu
det är något av det mysigaste jag vet - att somna näranära och ha någon som andas en i nacken
bästa

puss och sova nuu




btw så ska jag nog beställa skor imorgon och jag vet inte vilka jag ska ha
gnäll, haha
jag är säker på kattskorna längst ner eftersom jag har tänkt köpa dem i typ tre år 
men inte gjort det 
sedan ska jag antingen ha ett eller två par till
och jag vet inte om de rosa eller de röda glittriga är finast 
dagens i-landsproblem och sådär ><
om någon har någon åsikt i alla fall så är det väldigt välkommet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0