los espiritus

linn var här ett tag och vi såg på den här söta filmen 
howl's moving castle heter den, och regissören har gjort kiki's expressbud, totoro, spirited away o.s.v.
hemskt mysig är den i alla fall, fast vi hann inte se färdigt hela 

jag har pluggat spanska större delen av eftermiddagen/dagen men jag har inte 
tränat på någon grammatik så jag kommer blanda ihop alla verbformer
dessutom glömmer jag delar av texten och glömmer allting så 
det är lite småpanik, som vanligt
och ja, varför skulle det inte vara det? ALLA andra prov jag har haft med henne har jag 
misslyckats med jättemycket
helt oavsett hur mycket jag har pluggat och hur mycket jag kunde dagen innan 
jag bara tappar allting när jag väl ska skriva proven och jag förstår inte ens hälften av orden 
men ja, jag hoppas verkligen att det går bra

imorgon slutar jag jättesent och jag borde dessutom handla födelsedagspresenter 
till saga
klara blev avklarad ganska tidig för hon är lättast att hitta till
saga önskar sig betydligt fler saker men ofta finns de inte att köpa någonstans
så det känns ganska misslyckat

och nu ska jag sova
kanske
jag ska bara läsa spanskan några gånger till eller så 
det tar mig ändå evigheter att somna numera eftersom jag tänker på allt annat och får 
mer eller mindre panik 
anaway, önska mig lycka till imorgon och sådär? 
godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Parre

lycka till! du kommer klara det!

2008-10-16 @ 09:01:08
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: cloetta

hoppas spanskan gick bra. =)



mysfilmer <3

2008-10-16 @ 22:25:02
Postat av: Emma

spanskan gick nog jättebra ska du se :)

2008-10-17 @ 18:34:53
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Ida

hola guapa, nu har jag lagt upp receptet som jag snackade om i skolan. kolla in det :)

2008-10-18 @ 11:52:41
URL: http://vitryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0