sin éxito

jag är sådär löjligt känslosam och börjar gråta av allting
dessutom så är jag jättetrött och stressad och jag orkar verkligen inte
ens försöka förstå spanskatexten

mest av allt tycker jag att någon kan dyka upp här utanför nu och krama mig
snälla? 

eller låta mig skriva ett jättelångt brev eller något och faktiskt läsa det
och ännu hellre svara
eller ja, egentligen något vad som helst

och det här mörkret gör mig deprimerad
det ska inte vara kolsvart ute klockan sju på kvällen - det är bara fel 



nu blev det hemskt gnälligt
i alla fall ska jag försöka sova nu 
puss


Kommentarer
Postat av: Parre

kramar :(

2008-10-01 @ 23:17:44
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: emma

kramar sötis <3

2008-10-02 @ 12:38:28
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Linda

du kan alltid skriva till mig.

jag menar det.

jag borde läst igår och faktiskt dykt upp när du behövde det.

massor av kramar åtdig.

2008-10-02 @ 19:42:57
URL: http://medmangakulortalyktor.blogg.se/
Postat av: Den rosa elefanten

Kommer du ihåg när en grön katt var en rosa elefants vän?

När allt var glitter och guld. När såpbubblor var med i fikat och skratten.

Men en dag började rosa elefanten falla mer och mer. Då kom den gröna katten och gav elefanten vackra kärleksord.

Så vackra att elefanten nästan grät och tom kunde le av orden.

Elefanten tog vara på orden och sparade lappen de var skrivna på.

Dock blev det vinter och snön täckte allt glitter.

Katten och Elefanten började gå olika vägar och glömde nog bort såpbubblorna lite.

Men vad katten inte vet, är att elefanten fortfarande har orden sparade. Och ibland tar elefanten fram dom, tittar på dom, och de får henne fortfarande att le.

Nu vill elefanten kunna göra samma sak för katten.

Elefanten vill måla kattens värld rosaglittrig.



Jag bryr mig fortfarande. Du betyder massor för mig fortfarande. Ibland vill jag spola tillbaka tiden till sopor aeternus, te och glitter. <3

2008-10-05 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0