these comforting sounds you make



sin city och jag och mamma (fast mest mamma) gjorde godaste kanelbullarna ^^
dessutom var vi på ikea idag och jag har nytt påslakan och grenuttag så att jag
äntligen kan spela nintendot här uppe
dessutom kan jag se på film nu eftersom jag har ett uttag till dvd:n också, haha

i övrigt var kvällen ganska händelselös och jag funderar över ifall de glömde eller
helt enkelt inte ville säga till mig
jag var på gerda i alla fall och det var trevligt
dock konstaterade jag att man tappar en del muskler när man inte styrketränar på några månader
eller ganska mycket

nu ska jag nog försöka sova



Kommentarer
Postat av: Nena

Vi glömmer dig inte.



Vi bara inte gjorde någonting :)



Och vi håller inga hemliga sekt-träffar utan dig, så du behöver inte vara orolig!

2008-10-06 @ 11:21:02
Postat av: t

du kom inte juu :<

2008-10-06 @ 11:39:54
URL: http://shithappenswhenyou.blogspot.com
Postat av: Parre

jag sa till dig i skolan OCH jag skickade sms till dig förra veckan om att det var fika och du sa att du skulle komma. :P

2008-10-06 @ 12:10:34
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: cloetta

saknade dig hos tito..

2008-10-06 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0