we must go

ååh, jag kan verkligen inte sova på kvällarna! jag blir inte trött och det tar evigheter innan 
jag somnar
det är hemskt irriterande att titta på klockan och se att den är tio över tre och 
veta att jag inte är ett dugg trött
men ja, jag måste i alla fall sova nu 

och nu är de flesta födelsedagspresenterna färdiga 
imorgon ska jag scanna en massa bajsplastnegativ (jag hatar plastnegativen, de är 
en miljon gånger jobbigare att scanna än de av glas) eftersom jag
främst av den anledningen känner att jag har ett litet månadsbudgetunderskott
eller något
fast egentligen inte men jag borde göra det ändå 
eller någonting sådär kanske

jag håller på att lära bianco hämta sitt koppel
han är jätteduktig, och om han fortsätter vara duktig får han en ny matpyramid och 
nytt, brunt läderkoppel när han fyller år om någon vecka
visserligen kommer han få det ändå för han är så fin

åh, okej, nu skriver jag bara en massa meningslöst trams
jag borde verkligen, verkligen gå och lägga mig; imorgon ska jag skriva filmanalys 
och träna 

och btw, söndagsfika? 

Kommentarer
Postat av: t

det blir nog ingen söndagsfika (eller jag vet inte) för några är på liberiet och så .__.

2008-10-19 @ 10:44:36
Postat av: Parre

Kan vi inte ha fika på fredag?

Jag ska jobba ikväll. :((

2008-10-19 @ 12:03:11
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: cloetta

måste fika snart i alla fall! =)

2008-10-19 @ 21:32:23
Postat av: Emma

http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=whatsnew%5Fapp&product%5Fid=2053585062&Page=1#



länken är en bild på typ sådana skor du vissade i lördags att du ville ha, de är skitlika fast ganska mycket billigare.(dåliga är dock att de är från forever 21 och som är en amrikansk hemsida, så då blir det lite dyrare när man ska skicka det till sverige osv)

2008-10-20 @ 22:31:43
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Yda

I have that problem too...

2008-10-20 @ 22:34:54
URL: http://vitryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0