white noise

åååh, fn-rollspel imorgon och jag är seriöst jättepepp på det 
jag ser faktiskt fram emot det så jag hoppas det blir roligt
men jag är supernervös inför talet, och det verkar ju bli jag som får hålla det också 
fast ja, det är ju bara en minut långt så jag hoppas att jag överlever
(eller kanske inte, läääääskigt!)


haha jag har klädproblem också 
jag har liksom inga riktigt strikta kläder, och kjolen som mamma försökte låna ut passade visserligen 
men den var så snäv vid knäna att jag knappt kunde gå 
det går nog att improvisera fram något i alla fall

och jag skulle gått till gerda idag juu
men jag orkade inte så jag får se om jag kan gå dit imorgon istället
jag har inte gymmat sedan i juni så det är lite nervöst - jag har bara gått på yogan nu 
visserligen är yogan jättemysigt men jag hatar avslappningen 
jag har lätt för att slappna av men jag kan inte "tänka mig bort till någon vilsam plats" utan 
jag tänker på PRECIS ALLTING annat
verkligen allting
och det är sjukt irriterande och jobbigt och allt
dessutom är man inte flexibel, basyogan är ju bara två gånger i veckan och jag vågar inte 
gå på standardpassen förrän om ett tag 

mh, men jag ska nog duscha och gå omkring med mjällschampoo över hela huden nu som jag bekant
behöver göra några dagar varannan vecka 
haha jag undrar verkligen hur mjällschampoot fungerar men min hud blir i alla fall bättre
liksom, om någon är intresserad
se dexter kanske? 
vi får see. eller sådär


och nu dog allt mitt humör
verkligen 
och det hade ju verkligen varit så jobbigt att ringa antingen innan eller efteråt
eller att svara


Kommentarer
Postat av: cloetta

du var bra på att tala!! :)

2008-10-23 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0