now the drugs don't work


men stor säkerhet skiljer de sig
och vi måste flytta
jag vill verkligen inte, jag älskar att bo här
och hur egoistiskt det än låter så kommer det bli krångligt med allting här hemma om vi 
ska bo med mamma
framför allt eftersom hon är sjukskriven och tjänar typ en tredjedel av det pappa gör
eller ännu mindre till och med
jag vill iiiiinte flytta 
och jag vill att de ska bo tillsammans och vara glada och allting
att pappa ska vara hemma emellanåt kanske
han är den enda som kan hjälpa mig med läxorna och skolan och så 

om vi flyttar kommer vi bo precis över martina
mammas bästa kompis bor där och hon ska flytta från sin fyra eftersom hon bor själv med sin son 
det är en lägenhet och den är mörk utan balkong och utan trädgård och mamma 
sa att det är jätteful utsikt
men hon har inte råd med någonting annat om vi ska bo så nära skolor och stan 
och jobb och så vidare som vi gör
och klara och saga kommer behöva dela rum, vilket bara det är ganska hemskt
bajs
jag tycker att de bara borde vara glada och gifta och kära eller någonting


Kommentarer
Postat av: Emma

säg till om du behöver prata :/ <3 jag lyssnar alltid! puss bästa ylva <333

2008-09-25 @ 18:17:23
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Parre

jag är ledsen. /: men ja, ifall du behöver något eller prata eller ja vad som helst så säg till! <3

2008-09-25 @ 18:42:52
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: t

pusspusspuss



det är inte ert fel, inte deras, det är så.

pluz att nu kan du joina skilda-paranteser-klubben!! only4coolkidz! :*



2008-09-25 @ 20:24:41
Postat av: Lin

Åhh, vad jobbigt. Men du Ylva jag finns också här om du vill prata någongång. :) <3 Viktigt att prata eller hur! ;)

2008-09-26 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0