oh lover oh lover

åh, nu är min dator borta i, om jag har otur, en och en halv vecka
bajsdator som måste spricka och hålla på
detta resulterar i att jag måste använda pappas jättegamla eftersom ingen får röra den nya
datorn mer än han och den här uppe tar evigheter att starta

och jag insåg när jag skulle koppla in den nyss att jag verkligen borde ta och skruva fast
mina vägguttag
hahaha jag har inte gjort det sedan jag målade
det är sjukt obehagligt eftersom det lyser blått när man kopplar i saker
jag är lite rädd, så imorgon får jag skruva
och sätta upp hyllan ifall någon behagar hjälpa mig

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, tro det eller ej
det är nämligen så att mamma har fått sömnproblem (eller egentligen inte, det har hon haft hela sitt liv)
och har återigen blivit sjukskriven på grund av utmattning
därför har jag numera läggtider och måste sova tolv för upppenbarligen kan jag inte se på film på
nedanvåningen utan ljud och utan lampor tända eftersom hon blir störd
och inte kan somna
(säger den som vanligtvis inte hör vad man säger om man står en meter framför henne)
hemskt jobbigt i alla fall
och detta, plus en massa andra saker gör att jag är oerhört irriterad

men som sagt, sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0