soda

jobbigjobbig dag 
allt har varit krångligt och bianco har varit skällig och när jag var ute imorse så smet han 
för att någon människa hade ställt fem bröd på sin gräsmatta som bianco såklart ville ha
jag och mamma har funderat över det en lång stund; varför hela bröd och varför så många? 
alltså i ett villakvarter lägger man inte ut fem bröd för att mata fåglar
inte heller så tappar man fem stycken bröd på marken och sedan låter dem ligga kvar
och ifall de vill tina bröden lägger man inte dem utan plast eller något rakt upp och ned 
på en gräsmatta
sedan har jag inte fler alternativ eller idéer - det är bara konstigt!

utöver det har jag haft huvudvärk sedan jag vaknade 

mysigast idag var att jag fick oskarbesök hela eftermiddagen 
vi halvsov och sådär och det var hemskt trevligt
det kommer bli skönt när han inte jobbar så konstigt längre för då kan jag få mer oskartid

iiih nu kom det en harkrank och flög rakt in i mig. ääääckligt

i alla fall så ska jag sova nu 
när jag har ätit fiskolja
och i framtiden och så borde jag faktiskt försöka sova mycket tidigare
bland annat
godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Cloetta

hihi, harkrank är ett så roligt ord. :P

2008-09-08 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0