with you in mind


jag har varit hemskt irriterad hela eftermiddagen och bianco blir som vanligt superjobbig
så fort pappa kommer hem när han har varit ute och rest
han blir skällig och drar när man är ute och går och blir allmänt respektlös
dessutom kommer han inte när jag ropar eftersom han slipper all
form av inkallning på pappas promenader

inte heller lyckades jag hitta någon givande information om skadegörelse som jag 
skulle skriva om tills imorgon 
och jag måste lämna in min dator jättesnart vilket kommer betyda att jag inte har någon dator alls under, 
ifall jag har riktig otur, drygt två veckor
det kommer jag ju inte alls klara
ifall jag behöver någon information om någonting betyder det att jag måste 
stanna i skolan och använda datorerna där
för klara skulle aldrig någonsin låta mig använda hennes och pappa har alltid med sig sin 

nu tänker jag verkligen gå och lägga mig och försöka lugna ned mig väldigt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0