burning



mh, ganska mysigt ändå
även om det är något förvirrande
men igen nu - debussy, pepsi max och lite latinamerikansk historieanalysering
faktiskt inte helt fel, haha? 


klockan är inte ens halv tolv och jag är typ klar med allt jag ska göra innan jag ska sova!
hemskt duktigt om jag får säga det själv
och eftersom jag gjorde klart spanskan igår och historiefrågorna nu (om än 
kanske inte helt bra, de var ganska jobbiga) så har jag inte något jag måste plugga heller
så jag sitter i världens finaste nattlinne (jag överväger att sluta ha det som nattlinne och 
börja använda som klänning istället) och ska snart göra te
sova sen 
puss!






Kommentarer
Postat av: Cloetta

Sötylviis! =)

2009-01-15 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0