ember



jag hatar individuella val!
jag vill läsa matte c, engelska c, samhäll c, 
litterär gestaltning, spanska steg 5, rättskunskap och retorik
det får inte riktigt plats i mitt schema, nej, så jag måste VÄLJA och det
går inteeee! (vet någon när vi måste välja förresten?)

väldigt väldigt jobbigt
och det blir så svåra kurser också så jag kan omöjligt få 
ihop så mycket jag vill och orka med någonting

men avslutning av filmkunskapen i alla fall och jag måste medge
att vissa delar av kursen ändå var ganska trevliga när jag 
summerade och utvärderade
men merparten var ändå.. fruktansvärt jobbiga
fast jag lyckades få mvg på allt jag lämnade in och redovisade
så jag är ändå nöjd, såklart


mmmhhh
sovmorgon imorgon! väldigt trevligt
jag ska försöka hinna träna också 
och jag vill väldigt gärna till hässleholm och se utställningen om Pompeji
ååh vad skönt det har varit att börja träna nu förresten 
jag har känt för att cykla till gerda varje dag men har begränsat mig till 
tre gånger i veckan hitintills
mysigt

nu ska jag gå ner och dricka jättegott, rött te med typ ananassmak 
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, välj, välj, välj litterär gestaltning :) bästa och mysigaste kursen ^^ jag saknar dig för övrigt och så, lust att ses någon dag?



2009-01-16 @ 19:30:20
Postat av: Anna

det var jag som sa det där, förresten :P

2009-01-16 @ 19:34:54
URL: http://teleute000.blogspot.com/
Postat av: Anonym

tror man måste välja innan 15 februari.. men är ikke 100 på dt.

2009-01-25 @ 17:50:22
URL: http://vitryss.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :D

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-25 @ 17:52:12
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0