sheet

denna veckan har jag gjort många saker jag inte har gjort tidigare, eller 
åtminstone inte på väldigt länge, nämligen; 
1. köpt ett par jeans! för första gången på typ 4, 5 år har jag dessutom använt 
dem i ett annat syfte än att rida
2. införskaffat mig en foundation. eftersom jag aldrig har använt det tidigare fick 
mamma följa med och det slutade med att jag fick ta den ljusaste de hade på 
hela kick's. lite pinsamt och mamma tyckte det var roligt att jag var blek 
3. druckit rött te, som jag har hatat hur länge som helst. men vi har ett 
hemma nu som smakar jul och pepparkakor och det är hemskt gott, och 
såklart nyttigare än svart med en massa koffein i (men svart är goooodare ändå!)
4. gått till frisören och bett om att få klippa topparna. detta har inte hänt 
sedan någon gång i sjuan (fem år sedan) då jag började klippa av mer och mer hår 
successivt varje gång. denna gången hade jag beslutsångest och orkade inte klippa någon 
spikrak bob eller snedlugg eller vad som helst så det blev bara topparna

utöver detta har jag halkat på ett hundratal isfläckar under diverse biancopromenader, 
ätit choklad och tyckt att det var gott, använt en blus med puffärmar frivilligt för första 
gången sedan jag var typ två och kunde prata själv, lånat allmänbildningsböcker på 
biblioteket tillsammans med diverse skivor klassisk musik (åh debussy <3) 
och så vidare

väldigt mysigt med andra ord
dessutom fick jag mail om att de har skickat kattskorna från USA och jag får dem 
förhoppningsvis inom två veckor 
nu ska jag lyssna på Satie och läsa mer twilight-fanfiction
*nöjd*


Kommentarer
Postat av: Emma

du är så söt ylva :) <3

2009-01-08 @ 20:43:31
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0