i'll be two steps on the water

hm, mamma misstänker magkatarr. jag tycker det verkar väldigt obehagligt men 
skulle var en logisk förklaring. i alla fall är det hemskt opraktiskt - jag mår jätte-
illa och vill inte äta något vilket leder till att jag har lågt blodsocker hela tiden. 
heeeeela tiden! jag vaknar med lågt blodsocker till och med. inte jättebra. men ja, 
jag måste i alla fall gå på fotolektionen idag så jag ska cykla dit om 20 minuter. 
och det är d-dag imorgon så det är inte jättefarligt även om jag har fruktansvärt 
dåligt samvete. men ändå. idag har jag läst men inte sådant som jag borde läsa. 
typ.. naturkunskapsboken? eh. jag får göra det när jag kommer hem, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0