let me in your window

och jag måste verkligen sova nuuu 
men jag är alldeles fruktansvärt nervös inför träffen med nikki på lasarettet imorgon 
jag tycker förresten mycket bättre om lasarettet eller diabeteskliniken än att använda 
ordet sjukhus - jag vill liksom inte vara sjuk. så det känns mer okej om man utnyttjar
omskrivningar och andra formuleringar och sådär. men jag är rädd och jag vet ju att 
jag gör en del fel men det är bara för att jag är allra mest rädd för att ha lågt blodsocker.
det är verkligen något av det mest obehagliga jag vet eftersom man inte har någon 
direkt kontroll över kroppen och jag blir så himla obalanserad och förvirrad. äckligt!
och det som är allra, allra värst är således lågt blodsocker under natten. jag kan inte
låta bli att tänka på att man kan hamna i koma av insulinkänningar - det är jättefarligt,
och då kanske jag inte vaknar. så det är hemskt att sova själv. också. 

slutsats; jag vill inte diiiiiit

haha men jag vill samtidigt jättelite för varje gång jag går därifrån är jag sådär hemskt
sporrad och ivrig att göra allting rätt och sköter mig helt perfekt de följande veckorna. 
och det är såklart trevligt. mmmmmh. jag missar mattelektion och naturkunskap också. 
jobbigt. fast eftersom det inte är mina favoritlektioner och eftersom jag kan göra matten
hemma likväl som i skolan så klarar jag mig nog. ehm. pappa är i zambia nu. jag är 
lite avundsjuk för där är jättevarmt och vår. egentligen skulle han ha åkt dit igår men 
det hade blivit fel någonstans så han hade fått veta att han skulle åka på torsdag, så 
han missade för första gången någonsin sitt flyg! men han åkte idag istället. men det 
blir alltid lite konstigt för mamma blir lite mer stressad när hon måste ta hand om oss 
alla själv, plus en hund! haha. åh, vi är så jobbiga. eller ja. men hon är i alla fall ledig
denna veckan så det är lite bra? 

som sagt, jag skulle behöva sova lite mer än de knappt sex timmarna jag lyckas åstad-
komma varje natt annars. men det är betydligt mer lockande att till exempel läsa fanfiction
eller se på skins. eller något annat som man kan vara vaken för att göra? 
fast godnatt ändå, för jag borde. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0