eyelets

alltså, att skriva dagbok på engelska är ju trevligt. det har jag sysselsatt mig med 
ett tag också, den är totalt menlös och ganska tråkig och består helt enkelt av att
jag skriver vad jag har gjort under dagen. punkt. så; nu har jag, som ny utmaning, 
registrerat mig på ett forum! det är alldeles fruktansvärt läskigt och jag läser igenom
det jag har skrivit minst tjugofem gånger innan jag vågar skicka det. sedan går 
jag ändå tillbaka och ändrar en massa gånger för att det inte ska vara några som 
helst fel. anledningen till utmaningen är att jag drabbas av olika grader av panik 
varje gång jag ska skriva något på engelska på internet för jag är så himla rädd
för att göra fel hahaha. jag har hjärtklappning fortfarande bara från det senaste 
inlägget jag publicerade. såååååå dåligt ^^

i alla fall så blir det förhoppningsvis bättre om ett tag. jag är seriöst nervös bara 
för att vi ska skriva till de där polska eleverna! 

ehm, någon som vet var man köper en maskingräsklippare förresten? eller exakt 
vad det är för något? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! en motorgräsklippare ska det vara, en sån man sitter på!! och jag vet det ddär med engelska på internet, helt otroligt hur dålig man blir plötsligt...

2009-05-11 @ 01:19:50
Postat av: Mika

Det blir en masikngräsklippare :D Det är en gräsklippare med motor istället för en som drivs av muskelkraft ^^

2009-05-11 @ 09:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0