i'm in i can't get off

åååh, hög nördfaktor igen. och jag älskar att det är typ 10 nya sidor om 
dagen jag kan läsa! helt fantastiskt. nu är jag väldigt hungrig. jag var också 
väldigt hungrig när jag kom hem efter att ha tagit upp plats på en fotolektion 
jag egentligen inte borde gå på så jag åt smörgås med tonfisk, picknickade 
med sagas klass i ravinen med mamma och pappa, skrev någon random 
spanskagrej som inte är speciellt analyserande eller sammanhängande och 
dessutom för lång. ehm. jag har gjort fler saker också men inte något som är 
väldigt underhållande. vattnat blommor till exempel, och räddat en geting ur 
mitt rum. i alla fall så var min poäng att jag var hungrig. så, äta nu och kanske 
läsa den fantastiskt bra boken som jag aldrig orkar läsa i. dåååligt. 

(fruktansvärd bild, men godnattpussar till den som är snäll och vill ha ^^)

Kommentarer
Postat av: Anna

daw, vad du är söt :)



Jag är lätt på filmkväll, kanske nästa vecka för då är det ju bara skola på måndagen och tisdagen? (fast ingen skola på tisdagen för mig, för jag har ingen matte ^^ )



vi kan se twilight och andra mysfilmer och dregla! :P

2009-05-14 @ 15:25:07
URL: http://teleute000.blogspot.com/
Postat av: Lin

Hej Ylva :) Och TACK! för ditt sms, förlåt för att jag inte svarade men jag har inga pengar på mobilen -_- Men jag blev GLAD :D



Kram!

2009-05-14 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0