on call

 
bildkälla
titta titta! pappa är i tidningen med mona sahlin! (speciellt intressant tycker jag att det 
var att han svarade på mina sms under tiden som han stod där. ehm?) han står precis 
bakom och är den man kan se längst till höger på scenen. och ja, jag är stolt, haha. det 
var lite mer misslyckat när jag försökte komma in för att höra dem tala eftersom någon 
var dum nog att välja mejeriet som plats att hålla talen på. och eftersom det var jättelitet 
kom i stort sett bara de som gick med i tåget in (ssu:are, kommunalpolitiker och LO-folk.
och såklart andra men främst nämda grupper) medan alla andra fick vänta utanför.
och det var jättemycket folk som väntade utanför! jag lyckades dessutom med väldigt
mycket övertalning få med mig oskar dit, och så kom vi inte ens in. suck. haha i alla
fall fick jag se en bild på pappa på sydsvenskans förstasida innan. och de hade en
bättre bild som var närmre innan men den är borta nuu. äsch. men ja, duktigt!


Kommentarer
Postat av: daaadiyo

ja bler fan stolt själv

2009-05-04 @ 23:21:14
Postat av: daadiyo

ja bleer fan stolt själv

2009-05-04 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0