te regalo



hmm. någon sorts spansk smörmusik. dock fyller det sin funktion eftersom
man för en gångs skull kan urskilja orden. sångaren är sjukligt blond dessutom. 
mycket trevligt, haha. jag försöker rädda mitt tal nu. sen ska jag försöka sova så 
att jag överlever provbanksprovet i spanska också. och jag ska handla fler pre-
senter! visste ni att spikmattor ofta är uppblåsbara? det visste inte jag nämligen.
förrän idag alltså. såååå, plugga nuuuu. jag är så dålig på det här, jag är konstant
distraherad av precis allting. och ja, vem attackerar jag angående bilderna från 
newmoonfilmningen vid the clock tower? lin? anna? jag DOG. på riktigt. eller okej, 
twilightforum. hej nördigt, något. eh, just det. skriva tal. TAL. 



Kommentarer
Postat av: Lin

WHAT? NÄR? VAR HUR? :O:O:O:O:O!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-29 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0