you always said we'd still be friends someday



ibland känns vissa saker jättekonstiga när man inte gjort dem på länge
som till exempel för ett tag sedan när jag loggade in på bilddagboken och 
verkligen fick panik. eller när jag och oskar bestämde oss för att börja se
på O.C. igen efter jättemånga år. eller när jag fick "if you leave"-låttexten 
på hjärnan och plötsligt bestämde mig för att lyssna på good charlotte 
istället för nada surf eller OMD, vem det nu är. för, ehm, första gången på mer än
tre år eller något. jättejättekonstigt och min mage känns lite konstig, fast 
på ett bra sätt. och jag känner hästar och farmor och farfar så jag undrar om 
det var när jag hade juventus, min fina julle. åh jag vet inte. mysigt men 
väldigt konstigt. fina, fina. 

(i touch you once, i touch you twice  - i won't let go at any price)

bianco snarkar. sova nu kanske. godnatt. 


han har förresten fått medicin nu! äntligen! om vi har supertur är huden 
bättre om omkring två månader. bäst i hela världen i så fall. han kommer
ju behöva päls till hösten också, som det är nu går det liksom inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0