industrial love

alltså denna veckan är helt kaotisk. svenskaprov, IR-prov, läsläxa i
spanska och engelska och dessutom redovisning i engelska och en
nytillkommen inlämning i spanska eftersom vi kommer missa en lektion
och naturkunskapsinlämning och IR-inlämning och dessutom idrotts-
uppgifterna jag håller på med hela tiden. och projektarbetet. hemskt!
jag har säkert missat något också. uh. jag har en snabb paus nu för
jag har läst spanska, som jag inte helt lyckats undvika fast jag ville,
och pappa har förhört mig på utrikes- och säkerhetspolitik. det var inte
helt hemskt så jag hoppas det går okej. suuuuck. jag har haft jätte-
ont i huvudet hela dagen också och behöver mest sova. haha och
stavningsprogrammet fungerar alldeles uppenbarligen inte eftersom
vartenda ord jag skriver är rödmarkerat!
i alla fall, plugga och ha bra blodsocker = förhoppningsvis en sådan här
jag har funderat på det i typ ett år nu och ifall jag förbättrar mitt hba1c
ytterligare tycker jag att jag kan göra en när jag fyller år. kanske?
och dessutom, läs den här!
camilla läckberg skriver sjukt bra. jag älskar henne. och böckerna tar
alltid slut mycket fortare än jag vill! jag började läsa den i lördags och
läste ut den igår fastän jag inte alls har ägnat mycket tid åt den. man
bara flyter igenom dem, typ. fast slutet var ganska väntat i den här,
tycker jag i alla fall, till skillnad från alla andra. förra boken var ju hemsk,
den slutade precis innan den här tog vid - mitt i en katastrof! haha. åh,
bäästa böckerna i alla fall <3
och hejdå nu för google translate är allt jag kan koncentrera mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0