where the streets have no name

jag är jättedålig på att dela med mig, verkligen
ifall jag läser, hör eller ser något jättefint vill jag hålla det för mig
själv så länge som möjligt och liksom inte låta någon annan se det.
väldigt opraktiskt, och jag känner mig väldigt självisk. som min nu-
varande favoritdikt som jag har visat oskar men ingen annan. eller
min favoritblogg som jag visade anna nyligen utan att förklara
någonting (haha) efter att ha hållit den för mig själv i ett år. och ifall
någon pratar om något som jag tycker om så himla mycket, och inte
vill dela med mig av, vill jag inte direkt lägga mig i samtalet. åter
igen väldigt, väldigt opraktiskt. ibland hintar jag till er som läser, med
citat eller liknande, men det är aldrig någon som förstår. det är däre-
mot väldigt praktiskt.
nu ska jag sova och sedan till tandläkaren halv åtta imorgon. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0